sobota, 1. septembra 2012

Essence balzam na pery Kiss Care Love


Do stojanov Essence prichádza niekoľko noviniek, medzi nimi aj nový balzam na pery Kiss Care Love. Mám radšej jemnejšie farby, tak som si vybrala bledunko ružový odtieň 03 fruitylicious. Farbí jemne, tak sa netreba báť výraznejšieho odtieňu, tiež dodá perám lesk. Kúpila som si ho hlavne pre príjemnú ovocnú vôňu. Podľa niektorých je príliš lepkavý, ale ja osobne neviem prečo, mne sa tak nezdá. Zloženie obsahuje ricínový olej, vďaka ktorému sú pery hydratované a ošetrené. Popravde, ani som nečakala žiadnu dlhú výdrž... Ale v tomto ma balzam milo prekvapil, keď som ho cítila na perách aj po 4 hodinách (bez jedla, pitia). V ponuke sú 4 odtiene, cena je 1,39€ (4g).


4 komentáre:

  1. Vyzera dobre, na perach sa mi podoba na labello pearl alebo tak nejako sa vola :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno presne to pripomína :) aj preto som si ho vybrala lebo práve to labello som používala

      Odstrániť
  2. JJ, presne ste mi to zobrali z jazyka. Presne ako Labello Pearl and Shine. Aj Maybelline má podobný v rade Watershine Diamonds.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I love that lipgloss, it smeels so sweet, cotton candy I think, and I love how it looks on my lips!

    Here I let you my blog, if you want to have a check ^^

    www.simplymeanttobe.com

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...